مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 4
» آخرین عضو: mwebspouyan
» موضوعات انجمن: 9
» ارسال‌های انجمن: 9

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 2 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 2 مهمان

آخرین موضوع‌ها
آیین نوین مدیریت
انجمن: بخش جزوات و مقالات دانشجویی
آخرین ارسال توسط: admin
2020/08/21، 04:22 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 53
امور اداری حسابداری و مال...
انجمن: بخش معرفی کسب و کار های موفق
آخرین ارسال توسط: admin
2020/08/17، 05:56 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 54
صنایع برودتی و گرمایشی زم...
انجمن: بخش معرفی کسب و کار های موفق
آخرین ارسال توسط: admin
2020/08/17، 05:53 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 52
شرکت حسابداری و حسابرسی د...
انجمن: بخش معرفی کسب و کار های موفق
آخرین ارسال توسط: admin
2020/08/17، 05:47 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 59
فناوری اطلاعات دقیقاً چیس...
انجمن: بخش فناوری و اطلاعات
آخرین ارسال توسط: admin
2020/07/20، 04:57 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 86
معرفی آثار به یاد ماندی ی...
انجمن: بخش طراحی و نقاشی
آخرین ارسال توسط: admin
2020/04/17، 09:21 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 330
پيشنهاد فني سيستم مديريت ...
انجمن: بخش جزوات و مقالات دانشجویی
آخرین ارسال توسط: admin
2020/04/16، 09:09 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 303
معرفی شرکت تولیدی باراما
انجمن: بخش معرفی کسب و کار های موفق
آخرین ارسال توسط: admin
2020/04/15، 03:02 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 327
قوانین گفتمان
انجمن: بخش قوانین سایت
آخرین ارسال توسط: admin
2020/04/15، 02:57 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 394

 
مهمان عزیز خوش آمدید!
اگر اولین بار است از انجمن دیدن می کنید اول صفحه راهنما را مطالعه فرمایید. شما ممکن است قبل از اینکه بتوانید پستی ارسال کنید باید ثبت نام کنید: برای پیگیری روی لینک ثبت نام بالا کلیک کنید. برای شروع مشاهده مطالب انجمن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  آیین نوین مدیریت
ارسال کننده: admin - 2020/08/21، 04:22 AM - انجمن: بخش جزوات و مقالات دانشجویی - بدون پاسخ

فصل1- آئين نوين مديريت
چرا انگاشت ها با اهميت هستند؟‌- مديريت يعني مديريت بازرگاني- تنها سازمان دهي درست- تنها راه درست اداره كردن انسان ها- فن آوري ها و كاربران نهايي فراورده ها ثابت و مشخصند- قلمرو مديريت از ديد حقوقي و قانون، تعريف شده و روشن است- قلمرو مديريت از ديد سياسي،‌تعريف شده است- حوزه فعاليت مديريت، درون سازماني است- نتيجه گيري.
فصل 2- باورهاي تازه
چرا راهبرد؟‌- سقوط نرخ تولد نوزادان- توزيع درامد    صنايع روبه رشد كنوني تعريف كاركرد- رقابت جهاني ناهمروي رو به رشد در ميان واقعيت هاي اقتصادي و واقعيت هاي سياسي.
فصل3- رهبري دگرگوني
دگرگوني را نمي توان اداره كرد - سياست هاي دگرگوني   بهسازي سـازمان يافته- بهره برداري از پيروزي ها دگرگوني آفريني -  از چه بپرهيزيم ؟‌- نمونه سازي دو بودجه- دگرگوني و پايداري- آينده سازي.
فصل 4- چالش هاي قلمرو اطلاعات
انقلاب اطلاعات نوين گردش از “ف” به “/” در فن آوري اطلاعات درس هايي از تاريخ درس تاريخ به دست اندركاران فن آوري- انقلاب نوين چاپ- اطلاعات مورد نياز سازمان ها- از داستان هاي تخيلي حقوقي تا واقعيت هاي اقتصادي- اطلاعات منبع ثروت- جايي كه نتيجه ها خوابيده اند- اطلاعات مورد نياز مديران- سازمان دهي اطلاعات جاي شگفتي نيست- برون گردي.
فصل 5- بهره وري كاركنان فرهيخته
بهره وري كاركنان كارهاي دستي اصول بهره وري كاركنان كارهاي دستي آينده كارگران  كارهاي دسي- از بهره وري كاركنان فرهيخته چه مي دانيم؟‌- وظيفه چيست؟‌ - كاركنان فرهيخته ، سرمايه سازمان- فن آوران كاركنان فرهيخته همچون يك نظام هستند- چگونه آغاز كنيم؟‌- هيأت مديره سازمان .        
فصل 6- خود مديريتي
توانمندي من كدامند؟‌- كاركرد من چگونه است؟- آيا من بيشتر از راه “خواندن” و يا “شنيدن”  آگاهي به دست مي آورم؟- چگونه ياد مي گيرم؟ ارزش هاي من كدامند؟‌- چگونه با برخوردهاي ارزشي كنار بياييم؟‌- به كجا تعلق دارم؟‌- ياريگري هاي من كدامند؟‌- مسؤوليت در برقراري ارتباط- نيمه دوم زندگي شما.
معرفي نويسنده كتاب
پيترفرديناند دراكر به سال 1909 در وين زاده شد و در اتريش و انگلستان به تحصيل دانش پرداخت. از سال 1929 به عنوان خبرنگار اقتصادي و كارشناس به خدمت يكي از بانك هاي بزرگ انگليسي در لندن درآمد. از سال 1937 به ايالات متحده منتقل تا در سمت كارشناس و مشاور مديريت گروهي از بانك ها و شركت هاي بيمه انگليسي،‌كار كند.
دراكر در دنياي نوماندگار شد و از همان زمان فعاليت هاي آموزشي به عنوان استاد فلسف و سياست در كالج بنينگتون(Bennington) و سپس استاد مديريت در بخش كارشناسي ارشد و دكتراي دانشگاه نيويورك را به مدت 20 سال ادامه داد.
از سال 1971 به عنوان استاد افتخاري برجسته، در كالج كلارمونت كاليفرنيا،‌ رهبري بخش علوم اجتماعي براي دانشجويان دوره دكترا را به عهده گرفته كه همچنان ادامه دارد.
كتاب هاي پرارج و انقلابي پيتر دراكر كه بيش از سي جلد آنها منتشر گرديده است،‌همه زمينه هاي اقتصادي ،‌مديريت،‌و علوم اجتماعي را در برمي گيرند. اين نوشته ها تاريخچه پنجاه ساله دانش اي ياد شده اند كه از پايان دوره“انسان سازماني- 1939” تا فرارسيدن مديريت در دوران “دگرگوني ژرف كنوني” گسترده است.
كتاب “چالش هـاي مديريـت در سده 21” را مي توان چكيده و عصاره همه دانش ها و تجربه اي پيتر دراكر به حساب آورد.
اين كتاب نوشته پيتردراكر،‌پدر پير مديريت، است كه تجربه يك قرن خود در سده گذشته را دست مايه نگارش كتاب براي بيان چالش هاي مديريت در سده جديد قرار داده است.
نويسنده در اين كتاب با نگاهي ژرف و تازه به انديشه ها و كاربرد مديريت در سده آينده نگريسته و راه هاي دستيابي به “پيروزي” را نشان داده است. بزرگ ترين و دشوارترين چالش رهبران و مديران در دهه هاي آينده، رفتار با “كاركنان فرهيخته” و چگونگي افزايش بهره وري آنهاست.
پيشگفتار
موضوع هاي “داغ ” فردا
ممكن است كه خوانندگان در يك كتاب چالش هاي مديريتي، درپي موضوع هاي داغ امروز- راهبردهاي رقابتي،‌رهبري،‌آفرينندگي (خلاقيت)، كارهاي تيمي و فن آوري باشند. ليكن در كتاب حاضر از اين بحث ها خبري نيست،‌ چونه مي خواهيم از موضوع هاي داغ فردا گفتگو كنيم، موضوع هايي كه حساس، محوري، حياتي و بي ترديد بزرگ ترين چالش هاي فرداي ما هستند.
واژه بي ترديد را بكار برده ام،‌زيرا اين كتاب به پيشگويي هايي آينده نپرداخت است- از چالش هايي سخن خواهيم گفت كه هم اكنون در كشورهاي پيشرفته و حتي پاره اي از در حال پيشرفت ها(مانند كره و تركيه)، ما را دربرگرفته اند. هم اكنون مي توانيم اين موضوع ها را شناسايي كنيم، به بحث بگذاريم، تجزيه و تحليل نماييم و براي آنها نسخه بنويسيم . در جاهايي برخي افراد بر روي اين گونه موضوع ها كار مي كنند، ولي سازمان هاي بسيار اندكي آنها را بكار گرفته اند. گروهي كه دست بكار شده و خود و سازمانشان را براي رويارويي با چالش هاي فردا آماده مي كنند،‌رهبران پيروزمند آينده هستند. كساني كه دست روي دست بگذارند و به انتظار گرم شدن تنور دگرگوني ها بنشينند، به احتمال زياد براي هميشه از پيشتازان وا خواهند ماند.
بنابراين،‌كتابي را كه در دست داريد،‌ مي توان درخواست اقدام نمايد. چالش هاي مورد بحث با آنچه امروز مي شناسيم و پذيرفته ايم، متفاوتند. در بسياري از موارد،‌حتي با آنها بيگانه هستند. ما در يك دوره گذاربسيار ژرف زندگي مي كنيم با دگرگوني هايي روبه رو هستيم كه از پيامدهاي “انقلاب صنعتي دوم- در نيمه سده نوزدهم”، ركود بزرگ و جنگ جهاي گير دوم هم انقلابي تر و تندتر مي باشند. خواندن اين كتاب بسياري را آشفته خواهد كرد، همانگونه نوشتنش خودم را آشفته ساخته است. در موارد گوناگوني همچون افت نرخ تولد نوزادان در كشورهاي پيشرفته و يا سربرآوردن روش خود مديريتي،‌با واقعيت هايي درگير هستيم كه آنچه را در يكصد سال گذشته به خوبي كارايي داشته اند، دگرگون خواهند ساخت- دگرگوني هايي كه بر سازمان ها نيز همسنگ افراد تأثير مي گذارند.
اين كتاب در زمينه مديريت است و آگاهانه چالش هاي وابسته به كسب و كار را كنار مي نهد- حتي به مهم ترين آنها مانند اينكه،‌آيا پورو دلار را از ميدان به در خواهد كرد؟ چه سازمان هايي جانشين بانك هاي بازرگاني و سرمايه گذاري (كه پيروزمندانه ترين ابداع سده نوزدهم بودند) خواهند شد؟‌، نپرداخته است. كتاب آگاهانه خود را از زمينه هاي اقتصادي كنار كشيده است، هر چند دگرگوني هاي بنيادين مديريت از جمله سربرآوردن دانش به عنوان منبع اقتصادي،‌نيازمند به انگاره ها(فرضيه ها) و راهبردهاي نو و انقلابي ويژه خود مي باشند. از زمينه هاي سياسي هم حتي حساس ترين آنها مانند اينكه آيا روسيه دوباره در نقش يك قدرت سياسي، نظاميو اقتصادي قد برخواهد افراشت؟ دوري جسته ام. در يك كلام،‌كتاب به موضوع هاي مديريت چسبيده است.
براي اين كارم دليل خوبي دارم. موضوع هاي مورد بحث اين كتاب، واقعيت هاي نوين اجتماعي، آمار نگاري جمعيتي و اقتصادي هستند كه دولت ها نمي توانند پيروزمندانه به آنها بپردازند. اين موضوع ها به ژرفي بر سياست تأثير مي گذارند ولي سياسي نيستند. موضوع هايي هم نيستند كه “بازار آزاد” بتواند به آنها بپردازد. آنها حتي در قالب انگاره ها و سياست هاي اقتصادي هم نمي گنجند. اين موضوع ها را تنها مديريت و كاركنان فرهيخته حرفه اي يا اجرايي،‌مي توانند تكان داده و حل كنند. موضوع هاي مورد نظر بي ترديد به ميدان بحث و گفتگوهاي سياسي كشورهاي پيشرفته و در آستانه پيشرفتگي كشيده خواهند شد. وليكن چاره آنها در دست سازمان هاي مستقل باقي خواهد ماند و بايستي به ياري مديريت آن سازمان ها و نيز يكايك كاركان فرهيخته(به ويژه آنهايي كه در گروه مديريت اجرايي هستند) حل شوند.
بي ترديد شمار فراواني از اين گونه سازمان ها در زمينه بازرگاني فعاليت دارند. بسياري از افراد فرهيخته هم كه ازچالش هاي تازه متأثر خواهند شد، كاركنان استخدامي سازمان هاي بازرگاني بوده و يا براي آنها كار مي كنند. ولي من براين نكته پافشاري مي كنم كه كتاب حاضر جنبه همگاني مديريت را هدف گرفته است و خود را در تنگناي مديريت بازرگاني به بند نمي كشد. بسياري از چالش ها و اداره هاي دولتي، بيشتر برخورد دارند، زيرا اينگونه سازمان ها بيش از واحدهاي بازرگاني خشك و انعطاف ناپذير هستند- اينها از مفهوم، انگاشت ها و سياست هايي پيروي مي كنند كه ريشه در ديروز دارند. پاره اي از آنها همچون دانشگاه ها، حتي از سياست هاي پيش از ديروز، انگاشت ها و برداشت هاي سده نوزدهمي، پيروي مي نمايند.
از اين كتاب چگونه استفاده كنيم؟‌من پيشنهاد مي كنم كه فصل هاي كتاب را جدا جدا بخوانيد- بيشتر فصل ها بلند هستند. در پايان هر فصل ازخود بپرسيد كه اين موضوع ها و چالش ها براي سازمان من و خود من در موقعيت يك فرد فرهيخته، حرفه اي، ويا مدير اجرايي، چه مفهومي دارند؟‌ پس از روشن شدن پاسخ ، از خود بپرسيد كه سازمان و من بايد چه اقدامي بكنيم تا چالش هاي ياد شده به فرصت هاي سودمند براي سازمان و خود من تبديل گردند؟‌ پس از آن، پا به ميدان كار بگذاريد!
                                                               پيتر. دراكر
                                                            كلارمونت، كاليفريا
                                                         آغاز سال نو- 1999 
جهت دانلود ادامه مقاله فوق به سایت مراجعه نمایید 

چاپ این مطلب

  امور اداری حسابداری و مالیاتی آرکا (صلحی) و پیشخوان تخصصی دولت
ارسال کننده: admin - 2020/08/17، 05:56 PM - انجمن: بخش معرفی کسب و کار های موفق - بدون پاسخ

امور اداری حسابداری و مالیاتی آرکا (صلحی) ارائه دهنده انواع خدمات مالی و ارزش افزوده ، ثبت شرکت ،ثبت برند ،بیمه و حسابداری در کمترین زمان ممکن به مدیریت جناب آقای مهندس علیرضا صلحی در خدمت همه ای مراجعین محترم می باشد .
آدرس :  شبستر - بلوار رسالت - جنب اداره کار و نظام مهندسی ساختمان

 تلفن همراه: 09143713917
 تلفن ثابت: 04142423139
 فکس: 04142423139

[تصویر:  photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0_%DB%B0%DB...%DB%B2.jpg]

چاپ این مطلب

  صنایع برودتی و گرمایشی زمانی
ارسال کننده: admin - 2020/08/17، 05:53 PM - انجمن: بخش معرفی کسب و کار های موفق - بدون پاسخ

صنایع برودتی و گرمایشی زمانی به مدیریت حاج حسین زمانی تولید کننده انواع یخچال های صنعتی و صنایع گرمایشی در روستای امیرزکریا می باشد . 
تلفن تماس : 09141701426

[تصویر:  001.png]

چاپ این مطلب

  شرکت حسابداری و حسابرسی دانش گستر محاسب عدالت
ارسال کننده: admin - 2020/08/17، 05:47 PM - انجمن: بخش معرفی کسب و کار های موفق - بدون پاسخ

شرکت دانش گستر محاسب عدالت به مدیریت جناب آقای مهندس علی اکبر نطقی اسکویی  ارائه دهنده انواع خدمات حسابداری و حسابرسی در خدمت مراجعه کنندگان محترم می باشد . 
 آدرس : شبستر - دانشگاه پیام نور-خیابان وحدت-خیابان کارگر-پلاک 0-ق 97-طبقه دوم
شماره تماس:
همراه : ۰۹۱۴۳۷۱۲۷۰۲
ثابت : ۴۲۴۲۰۷۶۰
[تصویر:  39508557_1890386601266523_9063289444567613440_n.jpg]

چاپ این مطلب

  فناوری اطلاعات دقیقاً چیست
ارسال کننده: admin - 2020/07/20، 04:57 AM - انجمن: بخش فناوری و اطلاعات - بدون پاسخ

بیشتر مشاغل فناوری اطلاعات در چهار دسته گسترده قرار می گیرند. مدیران منابع انسانی باید با فناوری اطلاعات و عناوینشغلی بی شمار در تقاضا آشنا شوند.
فناوری اطلاعات مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستمهای اطلاعاتی مبتنی بر رایانه - بخصوص برنامه های نرم افزاری و سخت افزار رایانه است. کارمندان فناوری اطلاعات به اطمینان حاصل می کنند که کامپیوترها برای مردم خوب کار می کنند. به گفته کارشناسان صنعت تقریباً هر شرکتی، از یک شرکت طراحی نرم افزار، گرفته تا بزرگترین تولید کننده، تا کوچکترین فروشگاه به کارکنان حوضه  فناوری اطلاعات احتیاج دارد تا فعالیت های خود را بدون نقص ادامه دهند. اکثر مشاغل فناوری اطلاعات در چهار دسته گسترده قرار می گیرند: دانشمندان رایانه، مهندسان کامپیوتر، تحلیلگران سیستم و برنامه نویسان رایانه. مدیران منابع انسانی مسئول استخدام کارمندان فناوری اطلاعات به طور فزاینده باید امروز با تقاضا و عناوین عناوین شغلی بی شمار در تقاضا آشنا شوند. که برخی از آنها در زیر ذکر شده است:
  • همکار مدیریت پایگاه داده
  • اپراتور سیستم های اطلاعاتی
  • تحلیلگر متخصص رسانه های دیجیتال تعاملی 
  • متخصص شبکه برنامه نویسان
  • تحلیلگر مهندس نرم افزار ن
  • نماینده پشتیبانی فنی

چاپ این مطلب

  معرفی آثار به یاد ماندی یکی از هنرمندان شهرستان شبستر
ارسال کننده: admin - 2020/04/17، 09:21 PM - انجمن: بخش طراحی و نقاشی - بدون پاسخ

امروز میخواهیم آثار یکی از هنرمندان شهرستان شبستر را برای شما معرفی نماییم که متاسفانه در این دنیای پر از اطلاعات مخفی مانده است  یکی از هنرمندانی که شاید  اگر  کمی به هنر علاقه مند باشیم در نوع خود بی نظیر است  و این شخص کسی نیست جزء جناب اقای رضای کیانی  در این پست میخواهیم به آثار جناب آقای رضا کیانی بپردازیم ولی حتما در پست بعدی یک مصاحبه ای اختصاصی با ایشان خواهیم داشت که با ایشان بهتر آشنا شویم

[تصویر:  333.jpg] 
[تصویر:  17494615_1849990568583791_4504974669740244992_n.jpg]
[تصویر:  17586874_130050120864983_409182689636122624_n.jpg]

چاپ این مطلب

  پيشنهاد فني سيستم مديريت نگهداري و تعميرات تجهيزات
ارسال کننده: admin - 2020/04/16، 09:09 AM - انجمن: بخش جزوات و مقالات دانشجویی - بدون پاسخ

مقدمه
در عصر حاضر صنايع، واحدهاي توليدي و خدماتي،‌ مراكز پزشكي و بيمارستانها به در اختيار داشتن يك سيستم مدون و مجهز نگهداري و تعميرات تجهيزات به نسبت توسعه و افزايش حجم فعاليت هاي آنها فزوني مي‌يابد و وجود يك سيستم مجهز و برنامه‌ريزي شدة مديريت نگهداري و تعميرات از آن جهت ضروري و الزام آور است كه نه تنها كنترل مستمر و اطلاع كامل از اوضاع و احوال و نحوه عملكرد تجهيزات، ادوات، ابنيه، تاسيسات، ماشين آلات و سرويسها را ممكن مي سازد بلكه از طريق سيستم هاي مديريت بر پايه ريسك نيز اطلاعات را در جهت كمك به قدرت تصميم گيري مديريت مورد تجزيه و تحليل قرار مي‎دهد. لذا ارائه مطلوبترين سرويسهاي نگهدراي و تعميرات تجهيزات با اتخاذ بهترين روشها براي تداوم كار تجهيزات با حداكثر بازدهي و تحمل حداقل هزينه امكان‌پذير مي گردد. اما آنچه كه در اين مقوله حائز اهميت است عبارتست از ايجاد فرهنگ و نگرش نگهداري و تعميرات بهره ور در كليه سطوح مراكز درماني و طبقات مديريتي بعبارت ديگر نگهداري و تعميرات مختص يك قسمت يا اداره نبود. بلكه در اين سيستم كليه افراد يك مركز درماني بعنوان كارگردانان اصلي در نگهداري تجهيزات و اموال اين مراكز سهيم و شريك بوده و هر كس در جايگاه خود با انجام فعاليت هاي شخصي سعي در حفظ، نگهداري و بهبود مستمر تجهيزات و نهايتاً رضايتمندي بيمار و ارتقاء خدمات درماني كشور را سبب مي‎شود.

 تعريف سيستم

نظام يكپارچه مديريت نگهداري و تعميرات تجهيزات (CMMS) به مجموعه مديريت، برنامه‌ريزي و نظارت مكانيزه بر كليه عمليات موردنياز و از پيش تعيين شده جهت كنترل سلامت و بهبود شرايط عملكرد تجهيزات در طول چرخه عمر با در نظر گرفتن سرمايه اوليه و هزينه هاي بهره برداري اطلاق مي گردد.

اهداف سيستم
 نظام يكپارچه مديريت نگهدارزي و تعميرات تجهيزات (CMMS) بر پايه اهداف استراتژيكي استوار است كه اهم آنها بقرار ذيل با اجراي آن نظام محقق خواهد شد:
  1.   كاهش و صرفه جوئي قابل توجه در كليه مراكز درماني كشور
  2.   افزايش قابليت اطمينان عملكرد تجهيزات درماني كشور
  3.   افزايش قابليت در دسترس بودن تجهيزات و ادوات درماني
  4.   افزايش بازدهي و عمر مفيد تجهيزات و دستگاههاي پزشكي
  5.   ايجاد ايمني نسبي براي بيماران، كاركنان و مراكز درماني كشور 
  6.   افزايش رضايت بيمار در مراكز درماني كشور
  7.   بازتاب اجتماعي مناسب نزد مردم كشورمان از مراكز درماني كشور
  8.   كاهش تنش هاي ناشي از انجام كار در مراكز درماني كشور
  9.   كاهش نرخ خرابيهاي تجهيزات، قطعات مصرفي، منابع موردنياز مراكز درماني كشور.

ادامه دارد ...

چاپ این مطلب

  معرفی شرکت تولیدی باراما
ارسال کننده: admin - 2020/04/15، 03:02 PM - انجمن: بخش معرفی کسب و کار های موفق - بدون پاسخ

شرکت تولیدی و صادراتی باراما (سهامی خاص) به مدیریت مهندس اسماعیل صبری در سال 1359 با کسب پروانه بهره برداری از وزارت صنایع، در شهرستان تبریز که یکی از قطب های صنعت نساجی کشور می باشد تأسیس گردید.

عمده فعالیت این شرکت در زمینه تولید انواع البسه کشباف (بافت و دوخت) می باشد. با پیشرفت صنعت نساجی در جهان و به موازات آن با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات نساجی موجود جهان، دسترسی به دانش فنی بالا، کادر مجرب و طراحی مدرن و به روز، این شرکت هم توانست در بین تولیدکنندگان جایگاه ویژه ای برای خود کسب نماید. در امر صادرات ، این شرکت با سابقه 14 سال صادرات ممتد به کشورهای اروپایی خصوصاً کشور آلمان توانست حضور خود را در بازارهای جهانی در بهترین شرایط ممکن حفظ نماید و همچنین به عنوان صادر کنندۀ نمونه در سال 1384 برگزیده شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق این لینک با شرکت در ارتباط باشید 

چاپ این مطلب

  قوانین گفتمان
ارسال کننده: admin - 2020/04/15، 02:57 PM - انجمن: بخش قوانین سایت - بدون پاسخ

1. قوانین نام کاربری

 1.1 تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند.

 1.2 استفاده از آدرس سایت به صورت yoursite.ir به عنوان نام کاربری ممنوع می باشد و در صورت مشاهده مسدود خواهد شد.

 1.3 حتی المقدور نام كاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید. تغییرنام کاربران به فارسی انجام نخواهد شد.

 1.4 فعالیت در انجمن تنها با یک نام کاربری مجاز می باشد. در صورت مشاهده کاربر با چند نام کاربری دسترسی کلیه نام های کاربری به انجمن مسدود خواهد شد.



2. قوانین ارسال پست و تاپیک

 2.1 قبل از طرح پرسش ، درخواست کمک و یا درخواست هک ابتدا از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید، ایجاد کنندگان سوالات و درخواست های تکراری اخطار دریافت کرده و در صورت تکرار اخراج خواهند شد.

 2.2 کاربران انجمن می بایست در هنگام ارسال پست و پیام از کلمات مناسب استفاده نمایند و هر گونه توهین ، بی احترامی ، تمسخر و ایجاد دلسردی در متن ارسال شده توسط کاربر ممنوع می باشد.

 2.3 تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

 2.4 برای تاپیک ها از عنوان مناسب استفاده کنید. عنوان هایی که شامل کلماتی مثل " ضروری " فوری " کمک " باشند حذف خواهند شد.
عنوان نامناسب : تورو خدا کمک کنید ........ !
عنوان مناسب : سوال در رابطه با طراحی سایت

 2.5 در تاپیک ها ، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی ، خوب بود ، ممنون و... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها ميشوند.

 2.6 تمامی تصاویر باید در انجمن پیوست شده یاشد و پست های حاوی تصویر از سایت های دیگر حذف خواهند شد.

 2.7 در پست ها از فونت بزرگ و رنگ های زننده استفاده نکنید.

2.8 تبادل لینک ، بنر و ... در سایت ممنوع است تاپیک های مربوط به تبادل لینک ، بنر و ... حذف خواهند شد.

 2.9 پست ها یا تاپیک های شامل Yahoo ID و شماره تماس ، بدون اطلاع قبلی حذف میشوند ، در صورت تکرار کاربر خاطی یک هفته بن خواهد شد .


3. قوانین فایل های پیوست

  3.1 فضای کافی جهت آپلود فایل ها در سایت در نظر گرفته شده است پس تمامی فایل ها باید در انجمن پیوست شوند. قرار دادن لینک دانلود از سایر سایت های دیگر و سایت های اشتراک فایل مانند هات فایل ، فایل سونیک و ... ممنوع می باشد. (قرار دادن لینک مستقیم و بدون پسورد از این قانون مستثنی است.)

 3.2 قرار دادن پسورد سایت های دیگر برای فایل های پیوست ممنوع است، تنها پسورد مجاز mdbusiness.ir می باشد.

 3.3 از پیوست کردن فایل های مخرب - ویروس ها - مطالب غیر مرتبط با انجمن جدا خودداری فرمایید.

 3.4 مسئولیت کلیه فایل های پیوست شده توسط کاربر و محتوای آن بر عهده وی می باشد.

3.5 برای ارسال تصاویر حتما از طریق این سایت حجم عکس رو کاهش دهید بعد آپلود نمایید  زیرا هر چه قدر حجم عکس کوچکتر باشد سرعا لود سایت بیشتر میشود 



4. قوانین پیام خصوصی و کاربری

 4.1 ارسال هرز نامه ها و پیام های تبلیغاتی به هر شکل ممنوع می باشد.

 4.2 پشتیبانی برای اعضای انجمن فقط در انجمن انجام میشود، از مطرح کردن مشکلات خود در پیام خصوصی و کاربری مدیران خودداری کنید.

 4.3 تاپیک ها به ترتیب جواب داده خواهند شد ، از ارسال لینک تاپیک خود به مدیران در پیام خصوصی و کاربری برای سریعتر پاسخ گرفتن جدا خودداری کنید.



5. قوانین امضا

 5.1 قرار دادن ID - شماره تماس و ... در امضا ممنوع می باشد.

 5.2 قرار دادن نوشته با فونت بزرگ ممنوع می باشد.

 5.3 عکس های با حجم و سایز بالا صفحات را سنگین و حقوق کاربران را ضایع میکند. استفاده از این موارد ممنوع می باشد.

 5.4 قرار دادن بنر در امضا ممنوع بوده و با کاربر خاطی (بین 1 تا 7 روز محرومیت) و در صورت تکرار بن دائمی، برخورد خواهد شد. (به استثتاء مدیران ارشد)

 5.5 امکان قرار دادن بیش از یک لینک یا بیش از یک عکس در امضا وجود ندارد.

 5.6 امضاهای خلاف قوانین بدون اخطار قبلی حذف خواهند شد و با کاربر بسته به صلاحدید برخورد خواهد شد.



6. قوانین عمومی

 6.1 از مطرح کردن مطالب خلاف قوانین جمهوری اسلامی و مطالبی که جزء جرائم رایانه ای محسوب میشوند جدا خودداری کنید ( راه های دور زدن ف ی ل ت رینگ سوال در رابطه با وی پی ان ، قرار دادن اطلاعیه ف ی ل تر شدن سایت ها و این گونه موارد جزء جرائم رایانه ای محسوب میشوند.)

 6.2 مباحث مربوط به هک (از دید منفی) و مسائلي که باعث آزار و اذيت ديگران شود اکيداً در سايت ممنوع مي باشد. فقط موارد مثبت مانند آموزش موارد امنيتي سيستم و مقابله با هكرها که براي کاربران مفيد واقع شود، مجاز است .

 6.3 بحث در مورد هک شدن سايت ها و گذاشتن اطلاعيه هک شدن سايت ها ممنوع است.

 6.4 تبلیغات فقط و فقط با هماهنگی مدیر کل انجمن  و مدیر ارشد انجمن قابل نجام است 

 6.5 تبلیغ برای جذب مدیر و کاربر در تمام قسمت ها ممنوع می باشد.

 6.6 معرفی سایت های سودجو و کلاه بردار در انجمن ممنوع می باشد و تاپیک هایی که در رابطه با اینگونه مسائل باشد حذف خواهند شد !

 6.7 بحث ها و منازعات و مشکلات شخصی خود را در بیرون از انجمن حل کنید.
.
 6.8 در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل آدرس تاپيک را براي مديران انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي شود !

 6.9 چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران سایت است. کاربران میتوانند توسط گزارش پست خلاف و پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیران در میان بگذارند.

با تشکر از همه ای دوستان

چاپ این مطلب